Lost i ingenstans och twilight lycka<3

Tjaa blogg och människor har mycekt att berätta så håll i er. (:

Igår: Ja kom en gissa vad min älskade mamma hade gjoort?! :D:D
Hon hade köpt TWILIGHT DVD:N TILL MIG <333 men jag fick betala såklart ;) 
Den är så fin och robert är så snygg<33 gaah<3
 jag är glaad! :D

Idag: Vanliga lektioner ett tag, sen drar vi till strålan skogen med massa no lärare. Pallar inte berätta exat i detalj för är så jävla trött nu så skriver snabbt. Jag,becci,veronica och hurtig virrade bort oss?? :S och kom till tyresö strand på något konstigt sätt, blev nästan uppätna av en pittbull men klarade oss på bussen xd nu är ja hemma.. 
Karro har kommit :D jag är bajstrött men ska vila lite innan vi går till brasan (om vi pallar -.-)

NÅGON ANNAN SOM SKA DIT? :D

kram<3

Kommentarer
carro

jag och dom andra ofc xD

2009-04-30 18:18:44
mandoor :*

mja juste. jag tror inte ja pallar gå. om du läser det här igen. har tappat bort min mobil -.- så kan inte messa er..

2009-04-30 19:49:12
URL: http://bananasisformonkeys.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...