Muse gah<3

JAG DIGGAR MUSE<3

Idag kom min syrras kp tidning.. ja läste den. det var en poster på Edward där IIIIIIIIHHHHH <33<3<333 den tog ja.
nu sitter den på min vägg. edward är snögg <3 för snygg<3 tyvärr :'( ASD*

Skola,
Ja hade lektioner som vanligt. inget ovanligt helt enkelt. Vi har matteprov på torsdag tydligen,så måste verkligen träna snart. Jag har hittade min gamla Robbie Williams bok :D den ska ja börja läsa snart. robbie löve<3
Annars har ja inte gjort så mycket idag, tvingade hem hurtig. hon tänkte åka buss.. men den gick inte på ett tag typ 20 min. så ja drog med mig latmasken hem :) sen hittade hon rabarber rötter.. som ja trodde var en fågel. ja pratade i telefonen just då.. så nu är anna döv. för ja skrek.. högt :'(
poor anna.

nu ska ja laga lite mat. sen ska ja hämta min mattebok och PLUGGA matteprov. så man får.. iaf G :)

I THINK I AM A VAMPIRE. DONT YOU? :o



hääälsa...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...