Dåligt med inlägg för dagen.

Cha cha!♥
nej usch fy.. måste sluta säga det där. Krille booooi har smittat mig. fuck u!
 
Idag vaknade jag sent.. det var väldigt sent för att vara jag. Och jag var ju på bättringsvägen liks typ vaknade vid 11! Men idag vaknade jag halv 1 -.- var inte uppe sent heller, mongo.
Haley kom iaf till mig vid..halv 3 kanske? Vi nördade data intressanta saker .. och japaner. Åt godis hihi. JAG HAR MENS OKEJ?! Gick en promenad vi 17 då gick Haley hem också.
Sen gick the familj på middag hos grannarna, gick hem nyss. Pallade inte vara där så länge >< massa barn som skriker osv. 

Ingen andledning till att inte ha bloggat idag, det blev inte så  bara.

Såg nyss att mitt fönster var öppet där min Robert poster sitter.. och det regnar?! Den förstördes inte som tur var. :o
det regnar .. 
"Det är mysigt att vara själv när det regnar.."
"Men nej.. inte ensam. Man ska vara med någon!"
"Varför då? det är så mysigt ensam"
"Men.. det är mysigt med någon och typ kramas och kolla på en  film.."
"Jaha! Du menar en pojkvän?"
"men ja..?"
haha. 

Skriver ett till inlägg sen, puss på er.<3

Kommentarer
Haley

Det är mysigt att vara själv när det regnar. TraALalaALA!

2009-08-15 22:03:46
URL: http://digitallolita.blogg.se/
Amanda

Med någon annan! Tralalalalal la la!

logga in på msn :(

2009-08-15 22:52:55
URL: http://bananasisformonkeys.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...