Go'kväll

Hej på er♥

Har precis fått min header fixad av söta Josefine - http://josefineanerland.blogg.se/ (kan fortfarande inte länka, jävla blogg skit). Stoort super tack igen♥ Så snällt, jag suger verkligen på att redigera bilder osv, helt handikapad. OwO
Åh titta Ryosuke fick vara med också hihi ;D

Ska snart sätta på te vatten och sätta mig med datan i sängen och mysa, kanske ska kolla vidare på 14 Sai no HaHa (14 årig mamma typ), japansk drama. Den var inte så bra Haley :( men Miura är snygg och liiten aw aw! + att ljudet är efter. 
Imorgon början the school, så måste lägga mig i tid. Be preperd for the first day, right? Och så börjar man 8:an också..gah.

Någon annan som börjar imorgon?

Puss och kram♥

Kommentarer
AGNES

Jomen gissa, JAG börjar också imorgon! ;D

Men ja trodde de ba skulle va sjuorna där första dagen? Kommere massa läskiga åttor och nior blir ju jag jättenervös! ;O

2009-08-23 21:26:26
URL: http://chubb.blogg.se/
AMANDA

Hahah men vi kommer sluta när vi börjar satt. Vi ses nog inte :( <3

2009-08-24 07:33:11
AMANDA

Hahah men vi kommer sluta när vi börjar satt. Vi ses nog inte :( <3

2009-08-24 07:33:17

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...