Haley, mitt ljus.

Haley.. vi har egentligen "kännt" varandra i år. Sedan förskolan närmare bestemt, för du fanns ju där hela tiden i min parralellklass. Vi kanske började umågs lite genom Elea? Sedan genom Becci, när ni hade era "emo-times".
När vi lekte bästisar du,cornelia jag och marika.Haha varför egentligen? xD
Började i samma klass på högstadiet, lärde känna varandra bättre och bättre.
Du började älska dom japanska banden tillsammans med Marika, medans alla andra tyckte ni var töntiga. Ett tag efter det började jag älska Robert.. och twilight. Och alla började tycka att jag var töntig. Och det var då jag förstod atta det var såhär du kände. Vet inte hur många gånger jag bett om förlåtelse, och ja hoppas att du har tagit imot den♥
Vi kan väll säga att vi tröstade varandra, den där tiden då inget ljus fanns in någons liv. Då bara vårat nördande höll oss riktigt riktigt lyckliga. 
Nu är du en del av det ljuset som skapats i mitt liv, jag älskar dig, Du betyder väldigt mycket för mig♥
Jag hoppas du förstår. Grattis på födelsedagen.


Kommentarer
Haley

Jag kan bara inte sluta gråta.

Det här är typ världens bästa födelsedag hitills. <3

Jag älskar massa massa massor.

Jag måste nog gå och lägga mig nu innan jag börjar gråta ännu mer..

Godnatt. <3

2009-08-10 01:05:48
URL: http://digitallolita.blogg.se/
AMANDA

Godnatt<3 Det kommer bli bäästa födelsedagen någonsin :D haha

2009-08-10 11:45:24

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...