Home :D

Heej!♥

Kom hem från Haley vid 2, och precis när jag skulle hoppa in i dushen kom Hurtig haha. MEn hon fick sitta i mitt rum så länge, sen pratade vi lite och lästa mina gammla och nyaste dagböcker. IIIH! KILL ME. Det står alldels för mycket fan girl grejer i dom.. haha. Fan girl right, och jag har börjat gilla Yamada ♥ från Hey! Say! JUMP mycket också, haha. Men han är snygg gah.. och Robert ♥ med. hihi

Var med Hurtig till 18 ungefär, men var hängig så gick hem. Åt lite sallad,och sen dissade jag Hurtig som kom igen. Förlåt<3 Men känner mig väldigt trött just nu. Imorgon ska vi umgås, okej!? 
Har också planerat att kolla mera på ett drama.. som slutar på Q, minns inte namnet. Med Yamada, och ngr andra. Fast lite senare ikväll. 


Kanske blir ett inlägg innan läggdags.
P&K♥



Kommentarer
Ida

jaha okej:D Jodå det är bara bra med mig.-

vad har du haft för dig idag ? =)

2009-08-03 23:33:28
URL: http://idavarnamnet.blogg.se/
Amanda

Vad bra:)



Jag har varit med min vän.Annars kan du läsa mer på bloggen, haha.

2009-08-04 00:37:48
URL: http://bananasisformonkeys.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...