Jaghartråkigtsånifårståutmednågonhardugjortdettaidittlivkryssaförsak.

Ja.
(x) har snott den här lista
( )varit i knytnävsslagsmål 
(x)har haft känslor för nån som inte känt samma sak. /sure..
(x)skolkat 
(x)ätit suchi 
(x)legat på rygg och sett molnen flyga förbi 
(x)gjort en snöängel 
(x)hoppat i en vattenpöl 
(x)hoppat i en lövhög 
( )åkt släde 
(x) fuskat i ett spel 
( )somnat i skolan 
(x)tittat på en solnedång 
( )använt falskt ID 
(x)rört en orm /på skansen,he.
(x)vunnit en tävling. /i guess.
()varit med i en jordbävning. 
(/) varit med i en bilolycka 
(x)känt mig som en utstött 
(x) hatat mitt utseende 
( ) varit vittne till ett brott 
(x) gått barfota i lera och pressat den mellan tårna /uui
(x)varit vilse /hah omg. *minne*
(x) varit på andra sidan landet 
(x)känt som att jag håller på att dö /inte bokstavligt.
( )varit i USA 
(x)gråtit mig själv till sömns 
(x)lekt tjuv och polis 
(x)sjungt karaoke 
(x)betalat för mat med bara mynt 
(x)fångat en snöflinga på tungan 
(x)busringt 
( )skrivit ett brev till tomten 
(x)dansat i regn 
(x)blåst bubblor 
(/)gjort upp en eld på en strand /ja sprang omkring och skrek.. men ja typ.
(x)åkt rullskridskor /*rammla*
(x)fått en önskan uppfylld 
(x)hoppat från en bro /liten.. ja.
(x)ätit djurmat /åh fyfan. min f.d hunds hundkex.
(x)sagt till en främling att jag älskar honom/henne. 
(x) drömt att jag gift mig med någon /hahahhahhahahaha..
( )fastnat i lim med min hand 
( ) fastnat med tungan på metall 
( ) kysst en fisk 
(x) varit en cheerlider 
(x) suttit på ett tak 
(x) gråtit så mycket så att jag inte fått luft 
(x) stannat uppe hela natten 
( ) inte duchat på en vecka  /uui..
(x) plockat ett äpple från ett träd och sedan ätit det direkt 
(x) klättrat i ett träd 
( ) haft en trädkoja 
(x)låtsas vara en kyckling 
(/) blivit puttad i en pool med kläderna på 
( ) brutit ett ben i kroppen 
(x)fångat en fisk och sedan ätit den 
(x)vet vad slikepott är /hahah hurtig sa det till mig idag, faktiskt.
(x) fångat en fjäril 
(x) skrattat så mycket att jag grät /24/7
(x) gråtit så mycket att jag skrattade 
(x)fuskat på ett prov 
( )haft en britney spears skiva. 
(x)glömt någons namn 
( )rymt hemifrån 
(x)flugit. 
(x)älskar eller saknar nån just nu 
(x)sovit under stjärnorna / i pantalongen.. äh.
(x) blivit kittlad 
(x) är/har varit ihop med någon /long time ago.. in a land far away.

Lite fangirl inlägg senare, ke?♥
pwuss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...