ONT I NACKEN ><

Har så himla ont i nacken, kännermig som dom där "giraff"-kvinnorna med massar ringar runt halsarna så dom bara kan kolla rakt fram åh är helt stela. Det är hemskt, och så fryser jag också. Det som var så varmt, huh?
Så idag har det inte blivit så mycket hemma och myst, själv.användt sådan..här vetekudde/"värmer-nacken-så-den-blir-bättre-halsduk".. det är skönt. Och nu är det bättre.
En bild från idag, fint. Och en på vinbären vi plockade hos K.
                                                                           
Imorgon tänkte ja nog träffa Haley, igen.. yees! Men hon är min droog jag mååste!!
Jag hoppas ni får en bra kväll i övrigt, och sov sött.


Någon som vet varför det inte går att skapa länkar längre? >< *frustrerande*


Kommentarer
Sofia(:

naw naww Är du bättre nu?! <33

2009-08-13 23:03:15
Anonym

Jadå (:

2009-08-14 10:25:57

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...