Seegaaat.

Yes. Har bara segat idag, har varit trött också. Var uppe ganska länge igår, och blev väckt vid 9 satt. Men gjorde lunch, duktigt huh? Det blev pasta med tomatsås, nomnom. Elea lärde mig det för typ 2 års sen, gud jag saknar dig elea <3 :'(
Gick en promenad, medans jag tänkte. Hoppas det blir som jag hoppats nu när skolan börjar, owo.

Dagens vid. Så söta, fast Takaki är gay. (Den första killen, med klackskorna..)


Yes dom driver. OwO Yamada♥ är sööt..

Har btw satt upp en av mina Rob posters som jag köpte i danmark, remeber? :) Den är såå fin, och såå~ stor! haha! xD
Lägger upp en bild, när jag har den andra datan :) Köpte ju 2, men ska byta lite eftersom jag inte vill ha uppe båda samtidigt. Känns lite för mycket haha. Eftersom dom är så stora.♥

Hörs imorrn? :D

Kommentarer
rebecka

mjo, man brukar vara gay när man som kille går i klackskor.

2009-08-06 23:29:23
AMANDAAA

hm.

2009-08-06 23:32:47
Sofia(:

Besatt!! haha :D Men ska du gå på New Moon premiären med någon? Annars kan vi gå med varandra. x)

2009-08-07 12:08:57
amanda

Glad och besatt! haha :D

Åh sweetie<3 Skulle gärna gå med mig men är redan bokad. Gärna en annan bio, om du vill? ^^

2009-08-07 13:57:20

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...