- Lördag ~OWIE!!!~

NOTE: Dem lurade mig.. Keito sparkar fotboll bilden var ju i November Myojo:n O_O

Därför kan jag inte säkert säga att jag vet om det här är Januari bilderna.. men hahaha! Vi säger det.
Kolla vad snygga T_T

Duet Januari (?)

Takaki!

Taro<3

owiiee

Wink Up! Januari (?)



Keito~


*död*


seriöööööööööööööööööööst.. nu får han fan lägga ner T_T växer.. o-o

dream *_* hehehehe
*klar med spam*

Idag ska min syster ha kalas här *KILL ME!* - ehm.. så jag måste hjälpa till. Det suger. Mycket.
Annars behöver jag inte plugga i helgen :D SÅ SKÖNT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Puss♥


Kommentarer
Haley

uuuuuuuuuuuuuuh

varfööööööööööööör

uuhuhuhuhuhuhuhuhuhu

2009-12-05 14:14:26
URL: http://digitallolita.blogg.se/
Amanda

owie ;_;

2009-12-05 15:44:13

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...