Alltså.. tänk Keito dansa med såpbubblor!

Jag har tråkigt. Jag skulle plugga spanska och göra slöjd saken = lathunden. Men jag orkade inte.. så det.. blir mycket plugg imorgon.. när jag är barnvakt.. åt min chocklad ätande brossa.. great.
VET NI ATT HAN ÅT UPP HELA SIN CHOKLAD KALENDER OCH HAN TRODDE ATT JAG INTE SKULLE SE HONOM DÄR HAN GÖMDE SIG UNDER EN FILT BAKOM SOFFAN?! ARGH!!!!!

Jag ska uppdatera min blogg, Haley beordrar mig. Så.. Tror ni Keito har snygga ben i en kjol?!..
pervo for life *_*!!!!!~~~~~~~~~~!
Jag har inget att skriva, skolan idag var.. tråkig. Som vanligt,ne?!
Bilder = HAIIIIIII!
hahahahahahahah taro..
Jag har glömt vart dem här bilderna var ifrån..;_; Yamada har slips. Det passar dig faktiskt... o-o *not*
Ryutaro ser ut som en affärsman. HAHAH..
banan power.
HEJ DÅ!!!♥

Kommentarer
Haley

"hahahahahahahah taro.."

"Ryutaro ser ut som en affärsman. HAHAH.."



Vadå mobba Ryutaro två gånger i ett inlägg. hahaha Ryu är fiiin!!!!

Och Ryosuke passar väl i slips?????????

2009-12-08 07:39:55
URL: http://digitallolita.blogg.se/
Jemini ♥

vilken söt blogg du har!! :D kan man höra hur banden låter nånstans? :)

2009-12-08 08:36:51
URL: http://jemini.blogg.se/
Amanda

Sv:

HAHAHA men förlåt då ;_; Ryutaro är superfin!!!!

Nej Ryosuke passar inte i slips.. hahahahah.. jo kanske.. nej men gah ;_;

2009-12-08 20:31:56
URL: http://bananasisformonkeys.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...