Jul -> Järvsö

NOTE: Vad är det med min data ;_; Nu raderades mitt inlägg igen.. fuck this ><!

Hej på er~♥
Tänkte bara berätta, att jag ska fira jul hos min kära farmor uppe i Järvsö. Jag åker upp imorgon med tåg, i ungefär 3-4 dagar. Jag kommer inte ha med mig någon data, för där uppe finns ingen internet..
(Mitt ute i en skog ingenstans..)
Så jag önskar er en GOD JUL, här och nu. Hoppas alla får en bra jul, med mycket julklappar och god mat. Yes~
Och Haley, ha en SUPER BRA resa till / i Japan nu, köp mycket, ät gott, men dö inte.
Hälsa Yamada ifrån mig om du ser honom, oki?!

Själv har man redan fått lite julklappar, som sagt FOTOBOKEN↓ !!
Yeah.. man ser inte Chinen <<''
WaT - Collection~
Yuma w/ B.I Shadow /NYC ..yeah..
Okej..
Puss på er♥

Kommentarer
Haley

ååååh jag kommer sakna dig. ;_;

Jag ska försöka att inte dö

och jag lovar att hälsa till Yamada!



Vi ses om typ... jeete långt tag.. ;_; <3

2009-12-22 18:57:40
URL: http://digitallolita.blogg.se/
Amanda

Owie bra~ !

Jag vet ;_; Det är superhemskt.. men vi får stå ut,ne? :D <3

2009-12-22 20:06:51
Carro

God jul :D

2009-12-23 00:34:33
Amanda

Yes god jul~<3

2009-12-23 11:26:51

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...