Kaka update~ P_O

Eh.. förlåt för dålig uppdatering. Har inte riktigt orkat. Har varit jättetrött.. även fast vi inte har mycket läxor, nu såhär in på slutet av terminen ^^
M I T T  P A K E T  H A R  I N T E  K O M M I T ! ! ! ! ! ! ! :@
Men seriöst ;_; Har dem tappat bort det?! Uhhh.. jag är rädd.
Och Anan skulle ha kommit igår.. dem kommer väl på måndag.. *sur*
ka!
Det var en jobbig dag idag i skolan, usch. Imorgon har vi brottning, men jag har fortfarande ont i halsen så jag vill inte vara med.
hmhmhm..
jag måste plugg lite matte snart, om jag orkar.. annars får det vara. Förlåt Bernt. ;_;
.....


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...