Natt

Jag håller på att somna men jag hade ju tänkt att blogga så hear we go, en kortis. Waha!
Födelsedagen har varit great, mycket fina presenter, en laptop o m g! Jag gillar den verkligen~ Ni ska få fina webb cam bilder längre ner.. XD
Nu har gästerna gått för länge sedan, och lämnade mig här med ÄNNU MER PRESENTKORT.. det är helt sjukt. -.-
Åter igen.. SAKNAR HALEY SOM FY FARAO, som Tim sa idag. "Ja jag tycker det är Fy farao faktiskt.." Fin kille där.♥
Nej nu skriver jag fel som fy farao. men gud ><
Oyasumi♥

Kommentarer
Haley

Saknar mig som fy faro hm...

okej

Men jag saaaknar dig ocksååååååååååååå

2009-12-31 13:08:12
URL: http://digitallolita.blogg.se/
Amanda

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!

2009-12-31 15:24:33

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...