Omedetou Hikaru~

NOTE: Fuck off. Making of fotoboken har tagits bort från Youtube T_T *besvikelse* Jag hann bara höra Ryutaros röst ett antal gånger ju ;_;


Hika-Chan *oseriös*.. blir 19 idag :D OTANJOUUUUUUUUUUUBIII OMEDETOOOOU~!
Jag köpte tidningarna idag, dem var fina..även fast Yamada inte var så snygg på Duet bilderna T_T
Tur att det är borta nu hehehe.. ><''
Vi hade Politik provet idag, det gick ganska bra. Men jag tror inte jag får så höga poäng.. orkade verkligen inte försöka så mycket. *dumb as* men men..
Owie!
Jag saknar dig Hurtig. Please come to school tomorrow.. vi kan ropa YAMANBA hela dagen,ne? ^^
Nu ska jag fortsätta på engelska läxan, och sen dansa lite.
HIKARU POWER!
"IM WATER!!!!"
"YAAAAAAAAAAAAAAAAAMAAANBAAAAAAAAAAAAAAAA!!"
aw.
hahah~
Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...