Ajdå..

Har ont i magen, i ögat och i mitt nagelband. Har tydligen infektion, KOM INTE FÖR NÄRA MIN TUMME.
nej då <3

Skola skola skola idag, några lektioner inget annurlunda precis. Gick hem.. rammlade alla glodde. *suck*
Har läst lite på NO läxan, men fattar ingenting.. så det är lite fail att läsa då liks.



lite bilder med ;)

Ska leka med hurtig och elea snart hihi. för dom har pop&rock.. och pop&rocken slutar seent vid typ 16.10.  ja jaja.

KOSSA. 

Idag på SO snackade vi olika dödstraff, jag tror aldrig killarna har varit så intresserade.
Visste ni att det finns ett straff där man skruvar in en skruv i nackan på offret (<--?? :S) så man bryter nacken. Mysigt..

Min tumme klarar inte att trycka mer på tagenterna så hej så länge.

hälsa..<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...