7 Januari folks, I don't wanna rock, DJ!

I don't wanna rock, DJ!
But you're making me feel so nice
When's it gonna stop, DJ?
cos your keeping me up all night.
I don't wanna rock, DJ!
When's it gonne stop,DJ?

Måste ju skriva hej också, så Hej!
Familjen åkte till Elviras familj igår dåva, fikade. Återupväckte gammla minnen, som när jag och Elvira sprang runt på halongatan och letade efter blåbär i rosbuskarna? Hur fan tror dom vi minns det ? :S:S:S
Men iaf, jag sov hos Elvira. Jag hade itne träffat henne på apalänge så det var kul. Vi spelade "Spank the monkey", jag började garva åt namnet men alla bara glodde konstigt på mig så jag blev lite generad där.
Det gick ut på att smiska apan, om ni fattar? :'D
Åkte hem, nu på morgonen med the buss.
Är hemma.
har fotat ganska mycket, snö och sånt dära.

langar DÅLIG bild på mig och Elvira i ett fönster nedan, ni får stå ut.


Ska också berätta om dagens STORA händelse. Jag skulle pröva daimkaffe i påse ni vet.
För mamma sa att det var godare en vanligt kaffe. så jaa jag prövade. Följ bild serisen ffs.
    

     

Det var äkligt som ni kanske ser..
ROCK DJ - ROBBIE WILLIAMS.

Grammis galan idag dåva.


hej

btw jag skrev att jag skulle på promenad med becci igår, men det blev inte så för att jag var tvungen att följa med till elvira .. jag det hade vi tydligen bästemt före. förlåt becci <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...