CB <3

Igår var det såklart skola, men slutade tidigt har som sagt bytt morgon till NO morgongrupp. Så jag åkte till Sickla och inhandlade lite nödvändigheter, eftersom denna vår tydligen blir kall och äkligt blöt.

Kom hem, åkte till hovet. Det var nämligen Chris Brown konsert!! <3 
Den var iaf jättebra, och allt sånt där. ;)

kanske pallar lägga upp lite bilder från mobilen, senare iaf. xd

idag blir det hemma och städa, lite senare kl. 6 !!! nej jag skojade bara, förlåt sandra.
Kl halv 7, thah. så det bliva filmkväll hos kära becci brush.
väldigt kul,hoppas ja. även fast jag är typ död efter igår. 
kl. var liks mycket när jag kom hem, men sen pratar jag med carro tele i 2 timmar typ! SÅ SMART, man kan vara AMANDA!

så är ganska död,

nej nu orkar varken jag lr kära tagnetbord skriva mer, hejsan.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...