Första skoldagen efter vinterlovet yo.

Hejsan, 

skolan var tråkig som en skoldag ska vara, fast maten var äklig oxå och vi har en seeeg vikarie så skoldagen var jättetråkig.
Fast det var lite kul med för liks Elea fyller år idag, så gratta henne aiiiiight?!??! :D
då blir hon galder, tror jag.. ;o
btw, jönss marsvin är omdöpt, till Kent-Bernte.
och bernt är i thailand, där - av vikarie i SO + matte. 
han heter Christian lr Christoffer... minns int.  ._.'''

Vill ha lite nya msn kontakter :'o så om ni läser, och jag inte redan har er msn så skriiiiiv eran, taaack <3

Drogar ännu mera Coldplay låtar,dom är så bäst <3
Och jag Becci åh Carro har kommit fram till att man sommnar till Kent's låt socker, känn på den! ;)
jaa.. Jag var med dom personerna efter the skola.
vi hade kul, typ umgicks som normala 7:or.............

har skrivit ganska mycekt nu ni kanske inte pallar läsa, så jag ska sluta snaart.
och en grej till lr btw två hehehe.

1. Jag saknar massa personer, som jag vill träffa juh. meddelar er ;)
2. Jag skaaaaaaaaa ladda upp nya bilder med systemkameran snart för jag har tagit massa bilder on the kompisar :D
2b. (sry) Ska Veronica flytta till Skarpnäck?!??!?!?! 

KAN NÅN SVARA PÅ 2B TACK PÅ FÖRHAND! X'D


handtag,famntag,klapp och kyss. <3

Kommentarer
Sara

Ja, du fick ju iaf börja igår. Jag började i måndags...

2009-01-14 21:47:00
URL: http://ssweetchil.blogg.se/
mandooor :*

jobbigt :'o btw, är du sara l?

2009-01-15 20:50:02

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...