Små freaks vi är,

Måndag skola,

Började med Flamenco på dansen, med massa klappar oh skit. det är såå tråkigt.
Sen ngr lektioner, musik och engelska mm.
Lite senare hade vi NO, ormen Sandy hade kommit till skolan så den fick man hålla i om man ville :p
spanska, till 16 JOBBIGT! Fick en kaka av Gustav, snällt <3
åkte hem med mamma, in the bil.

Mitt hår är btw en STOR katastrof, jag har precis fått ut alla tovor. Översättning = "Dreadlocks" (stavfel?)
och klippt av vissa, så det är fail.. väldigt fail mitt hår just nu. men ska klippa mig snart så det blir väl bättre du.. antar jag.

ska äta nuva, höres.

klapp.. men palla.

hejsan <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...