Sofia dagen.

Sov hos Fia tills idag, TREVLIGT! XD Det var kul , vi myste med fotbad och massa tjejtidningar.. en riktigt tjejig normal kväll faktikst!
Åkte hem, är hemma.
Har gjort pärlplattor med kära bror, kan ladda upp lite bilder sen.
Jag gjorde svampar och små saker han gjorde bollar, som om ni ville veta.
sen pluggade jag med min fina syrra, som hjälpte mig förhöra on the NO prov, giick skit. Hon tyckte jag var dålig, inge vidare uppmuntrande.
ska snart till farfar<3, äta middag och fira maggan.

har oxå laddat upp en bild på bdb, *duktig värre





handtag,famntag,klapp & kyss <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...