BILDERNA

Rhodos 09.
Flygplanet, påväg dit. Stort och fint.. fin flint där framme!

Vårat hotellrum, lite av det iaf! Karro och Alva på min säng. Hård som sten.

Där ser man den stora barn poolen i mitten. Lite av de stora,djupa poolen på höger sida. Och en av "Lollo och Bernie" - poolen. Som var ett par figurer där. gah!

ser man alvas bikini rand? haha. på andra dagen liks O:

Karro och Tim på restaurangen vi åt på varje kväll. där det var buffe.. som man fick genom "all incluesiv"..

Jag på midsommar. Klänning från Lindex, igen. haha!

Nej jag är så trött. Kanske kommer mer bilder, sen. Om nån vill..?

puss och goder nattie.

IMORGON HURTIGS PARTAJ! Ska ha den nya ellos klänningen tror jag (:
puss<3





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...