Dagen, kläder + bilder.

Hellu♥

Idag vaknade jag vid 12, tyvärr. Känns inte bra att ställa klockan på sommarlovet, men kanske borde det iaf. Sover liks bort hela dagarna. Även fast jag la mig i god tid igår -.-
Jag han få i mig lite bigaroer innan jag drog till mamma med bussen. Jobbade lite, med kassan och sen vid 4 fixade hon mina fötter. Jättefina nu(: Vi köpte thai-food♥ ^^ och drog hem åh åt vid 18. Det var mys, och jättegott! 
Tog lite bilder men batteriet tog slut så måste ladda det nu innan Järvsö, imorgon. Jag åker tåg dit imorgon vid 15:30 och kommer hem på söndag. Så inte alls länge!
Do not miss me o:

Köpte dem här kläderna i onsdags när jag var på bio i Sickla. (Förlåt för skitbilder..)
Ganska kort linne, 50 :- från Monki (50 % på REA)

Skön klänning, 125 :- från Monki (50 % på REA)

Kram på ett tag, skippar nog datan uppe i Järvsö men det är bara 2 dagar :P
<3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...