Hemma, sjuk.

Förlåt för.. fan girl utbrotten nedan. Behövde det efter 4-5 dagars fängelse utan mycket ta tid för mig själv.. (Alltså 5 småungar + sofia kollade på när jag skrev Skåne inlägget..förut) xD ingen tid att nörda. Men Anna höll mig informerad nu.. iaf. Länkade lite bloggar, och det där jag skrev innan. OMG!

Har grymt ont i halsen, kan knappt prata och måste ta ipren 24/7 för är så himmla häning. Sofia retade mig och sa att ja hade svininfluensan.. noo? :'( Ska iaf, till doktron på måndag om det bli värre.
Saknar alla kompisar, måsste träffa er så snart jag blir friskare, okej okej!? :D

Något för dig Haley när du läst klart alla twilight böcker? (:

http://twilightfans.blogg.se/category/fanfic-cold-fire.html

En fanfic "fortsättning" på Breaking Down, sista boken. Den är vädligt bra. Mycket ur Reneemes syn också.

Puss på er.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...