!Hola!

Man kan inte göra ett sånt dära uppochner utropstecken,huh? D:

Today vaknade tidigt, hjälpte pappa åh dom att komma iväg. Så nu är dom borta. Jag är själv med mamma, det blir kul.. typ?
Men mamma jobbar på dagarna satt då är jag helt själv, alltså i stort behov av vänner?! haha
puss på er!

Jag åt frukost ute fast än det var svinkallt, vad fan hände med "sommaren" då? hallå, gah!
Tittade på twilight haha, tänkte vara med Haley men hon mådde dåligt satt blev själv.
Nu är jag här vid datan, tänkte gå en promenad innan mamma kommer hem. Så har man gjort något vettigt idag iaf (:
Såg också på ett pogram om MJ på Mtv, alltså det är så jävla sorligt när dom uttrycker  det i "dokumenterer" sådär ni vet, buhu typ.. "Han hade ett bra liv, THE KING OF POP" jaa jag grät. hahaha!  :'(

nu ska jag ta på mig tjocktröja och pallra mig utåt.
kram på er.


Kommentarer
Sofia(:

Naw vad sött gumman gråt inte!

<3

2009-07-07 12:49:39
Amanda

hehe<3

2009-07-08 21:12:34

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...