Morning!

Hallu♥

Vaknade vid halv 11 och tänkte igenom dagen. Kom på att jag ska fira Hurtig idag, haha! Men det är vid 17, så nu vet jag itne vad jag ska göra. Kanske gå en sväng till strålan, själv? :p
Måste slå in hennes present, och fixa naglarna också. men det får bli sen xD
Har precis kommit på hur man printar skärmen igen, genom wikipedia *fy på mig* Men jag veet att jag är segast i världen just nu. men ibland är det så! hahah♥♥
Så jag "Print Scr" :ar nu förfullt på robert ofc. [Geek = kan man säga.]

måste fixa lite stuff nu. Vi hörs senare ikväll med lite bilder från middagen, antar jag.

puss<3

NEJ BTW. Jag sover hos hurtig, bilder imorgon maby.


Kommentarer
Lovisa ^^)

Jättesöt blogg :) du med!

Jag älskar också twilight :D

<3

2009-07-03 22:16:57
Amanda

Tack så jättemycket! 8D

Vi är inte ensamma, haha(:

fast jag gillar nog mest Robert ja.

haha

<3

2009-07-03 22:19:20

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...