Hem imorgon o:

Åker hem imorgon, hemma klockan 16 vi landar då iaf. Sen är jag hemma typ 17 o: OCH PÅ MÅNDAG SKA JAG TRÄFFA MASSA FOLK MOHHA!


Hurtig, jag är faktikst inte så brun som du förväntade dig o: haha
Idag åkte vi på båtutflyckten, det var mys! Vi badade och snorklade, jättemånga fian fiskar och grottor. Måste ni pröva!
Kom hem vid halv fyra och sov hah, trött alltså.Kollade också lite på tyska Mtv HAHAHHA.Det är för kul, tex. när Witney i the City pratade, hahahahhaha nejmen. Dubbat och fult, garvade på mig! Längtar hem buhuh!!<3333

Lite saker jag glömde att berätta.
Jag och lite andra prövade dyka typ i måndags, i poolen. Med dyktuber och så, skitcoolt :o

Vi åkte in till Rhodos stad igen.. köpte en Paul Frank plånbok (apan nivet.. ) och en lite indisk tema väska. Den är söt (:

puss, vi hörs sen HEMMA I ÄLTA ÄLTA!

Där man har hur JÄVLA mycket data tid man vill!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...