RHODOS INLÄGG

Hej!!
Har bara 20 minuter på denna data här på hotellet. ska försöka fatta mig kort (:

Jag badar hela dagarna, och solar ofc! Idag måndag har jag solat.. hahah badat, gått på stranden. Och jag och Karolina snorklade lite bland reven (: jättemys!
Det är ganska dyrt att vara inne på internet men ska försöka vara inne så ofta som möjligt, vill INTE vara helt utstängd från världen, haha.
Bilddagboken funkar typ inte :'( men ska försöka igen senare.

Har det jättemys iaf, och SAKNAR ALLA FINA<33!

nu måste ja dra :'( puss alla.

ha det bra där hemma i regnet, mohaahaha.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...