Min helg :'D

I fredags sov Marika,Hurtig och Fredrik här :D trevlans! Vi flummade och gjorde inte så mycket egentligen. hade sönder lite grejer.. men det behöver vi inte prata om x''D
dom är söta <3


Igår, lördag var jag i forum men typ sov där i nån affär. Så åkte till diselverkstan där var det spelning. Det var för högt ljud för jag ville ju sova liks så jag åkte till sofia. men vi skulle bowla...............så jag fick aldrig sova. 
Idag vet jag inte vad ja ska göra. Imorrn sovmorron till 12:45 <333 OMG <3

mjaa hej.

Kommentarer
Hurtig

Skriv mer fan! :@@@

2009-03-24 00:01:08
AMANDA

men guud.



ta det lungt kvinna!

2009-03-25 20:05:58

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...