Sommar lista? (a)

Pallar inte upprepa allting ja ska göra i sommar, ni får en liten lista :D

Sommar 09:
* Precis när skolan har slutat åker min familj och Karolinas familj till Rhodos i 2 veckor.*
* Hemma läänge läänge, umgås med kompisar, familj osv osv.*
* Kanske åker upp till farmor högst 5 dagar får se hur det blir med det hehe ;D*
* BADA MERA..*
*Möja med elea? (:*
*HEMMA REESTEN AV SOMMAR<3*

kom ihåg att umgås med mig people!

Då vet ni alltså.. :)
naiz!

Jag har inte tråkigt längre! Kom precis på vad ja ska göra ikväll :D FIRA ROBERTS FÖDELSEDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!! (hur fan kunde ja glömma det? O_O) 
*Twilight film
* Ben&Jerry's icecreeeam :D
* Lite chips är inte fel! 
* En data, till filmen.
*En säng, ligga nerbäddad och bara myysa.
* Lyssna på Roberts ljuva stämma, i hans låtar ;)
* Dregla på mitt tangetbord ....
* HA PÅ MIG MIN EDWARD TRÖJA GAAAH<3

och ja nördar som fan. men you know me..

puss på ett tag. tror ja<3

ps: BARNVAKT IMORRN MESSA SOM TUPPAR!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...