aishiteru

Jag är nervös. Inför New Moon. Super. Duper. Vissa säger att den var SÅÅÅ bra, och andra nej den första var bättre, den här fattade man ingenting av den var tråkig. T_T Seriöst, nu blir jag orolig.
Har iaf beställt biljetter.. det var helt fullt, idag,imorgon.. men på måndag så! MO HA HA!
Kommer bli grymt. Hoppas jag. Med min Haley♥
Ja!
Idag har jag pluggat matte och spanska, och sen .. ingenting. Jag bara slappar hela helgerna, orkar ingenting! Skolan dödar mig, innerligt och ärligt. Jag talar sanning! ><

Gammal Kat-tun favorit~
↑↑Aishiteru.. Aishiteru.. akak.
hahahh..
*näsa*
Puss♥

Kommentarer
Viira

Hihi, New moon var bättre en Twilight!

Inget att oroa sig för :)

Kram



(Eller det tycker i allafall jag ><)

2009-11-22 16:56:14
Haley

åååh nu vill jag se den där sensei wa erai igen..det var typ...kollar sju månader sen.

oh god.

2009-11-22 20:37:22
URL: http://digitallolita.blogg.se/
AMANDA

Sv Elvira:

Ahh det tyckte jag med ^^ jag såg den idag :D seriöst.. underbaaart!

2009-11-23 21:31:30
Amanda

Sv Haley;

Åhåhå.. du sa det typ XD aahhhhhhhh jag är död ;_; fortfarande.. DAIKI FANFIC akaka.. åhåh.. em hemhm...

2009-11-23 21:33:00

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...