alltså oww

Tänk om jag får den o-o waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!! Jag är såååå nära på att kolla vad dem har beställt åt mig i julklapp seriöst uhu. Bilderna från fotoboken är.. super duper fina. Akaka..
Jag ska inte. Men jag vill ju ;_;
Tänk om jag inte får den........................................ U_U
okej.
Idag i skolan, hade vi lång rast så jag gick hem och tittade på Makka Pakka med med sjuka broder. Sen hade jag ET, det var tråkigt. Jag kan inte dem sista sakerna på spanska kriterierna.. är Åsa sjuk imorgon, så vill jag inte göra provet på fredag. Jag kan inte det O_O för jag kan inte allt. Vi har inte gått igenom allting ;_; HALLÅ!?
Tha.
Waha kolla Keito.
Nej han är snyggare nu..faktiskt. Sant. För sant.

Hero.. tror jag han .. typ..eller inte. ehm.
Han är snygg iaf.
Youngwoong Jaejoong just det... *wikipedia*
Alla har skumma smeknamn, typ U-Know, Hero, Micky..? XD
Puss♥

Kommentarer
Haley

Vi har inte ens spanska imorgon.. D:

2009-11-24 20:15:25
URL: http://digitallolita.blogg.se/
AMANDA

Jo ;_;

2009-11-25 16:30:11
Haley

Nej, alltså jag skrev det igår..och vi hade inte spanska idag. xD

2009-11-25 17:08:48
URL: http://digitallolita.blogg.se/
Amanda

jag vet.. öh.. XD

2009-11-25 20:18:31

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...