Fredag

Jag har sovit större delen av dagen, jag kom hem från grannarna för ett tag sen där jag åt lite och satt och puttade bort Poppe, deras hund som ständigt ville hoppa upp i mitt knä. Jag lyssnar på Moonlight, för den har jag saknat.
Imorgon kanske jag skulle träffa Hurtig och Elea♥ om jag orkar vill säga. Det blir nog kul~ äta glass!
Har någon pappret med sakerna ni skrev ner på SO:n idag? Jag skulle behöva dem, för jag kan inget om politik.. om det nu var det vi skulle jobba med tha.
På söndag är det fathers day, jag kanske borde köpa något till pappa.. eller inte. o.o
hårt liv.
Klicka för att öppna nytt fönster.
Ha en fortsatt bra kväll~
Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...