Home

Jag sov hos Haley med Becci och Carro ^^ Det var jättemysigt, jag fick plats på den lilla delen av soffan.
Med mina 161 cm!! Coolt,va?
jag är så kooort
Vi såg the grudge, ojoj! Skrek för mycket.
Men det var kul :D
Sen kom jag och Haley på att Ryutaro kunde se ut som the grudge pojken.. och det är saaant! Och jag var flickan..eller mamman..eller hur var det? XD
inte snällt.
Jag gick hem vid 12, och ni sitter jag här. Försöker skriva på engelskan, vilken som är min favorit reklam på TV. Så nice! Jag har ingen..
HAR DU?
MEDIA IS A SOURCE OF INFORMATION.

kaka
Han är så söt.
usch

Kommentarer
Haley

Det var mamman.

Och vadå inte snällt..det var du som sa det själv. xD

2009-11-01 18:15:40
URL: http://digitallolita.blogg.se/
AMANDA

Jaa inte så snällt XD

2009-11-01 19:02:29

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...