misslyckat.

Jag och Haley åkte till Sun Ai.. *jag igen* Åkte med Hurtig i lördags också. Jag känner mig så misslyckad. Tidningarna har fortfarande inte kommit. Jag måste lära mig att ringa först ;_; klant Amanda.
Jag köpte Pocky.. owie.. och yakisoba.. *tröst äta* Och Jolt cola.. igen, min drog. SPEEEEEEEEEEEEEEDAD!!
Jag ropade bara lite.. YAMANBAAAAA på bussen hem. Duktigt värre.
Sen åkte vi hem till mig och har varit super duktiga och pluggat Politik, kan nog nästan allt nu..
Yeah~ Det är alltid lättare att skriva än att förklara.. så ja.. öh.
Owie!!!!!!!!!!
Inget annat roligt idag tror jag.. Slöjd, ingen matte~ ...
Japp.
Jag lär mig dansen. SERIÖST ;_; omöjlig. Jag har inte dansat på typ 2 veckor heller.. ><

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...