Wah

Det är jul snart. Jag längtar. Och min födelsedag, jag längtar.
Haley.. du får fira den sen när du kommer hem.. annars blir jag deppig ;_;

Idag i skolan hade vi sexualkunskap på NO:n.. ähm ja. Kent är jätteduktig! Och Charlie oerfaren.
Vi behöver inte gå in på det. Nepp..
Inget annat som vanligt, typ.
Har pluggat spanska som en dåre sen jag kom hem. Sitter typ.. allting nu.
Bara politik prov kvar ;_;
USCHA BUSCHA som Tim säger.

*SPOOOOILER*
i want the fotobok.. titta på Keito bara.
SNYGGING ;_;
Puss♥

Kommentarer
Haley

tkgjnopjtfgår

lägg in den där bilden på din mobil och skicka den till mig sen, tack?!!?!

2009-11-26 20:51:26
URL: http://digitallolita.blogg.se/
Amanda

Ja jag ska!! :D

2009-11-27 15:23:37

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...