Yes~

Mina små skivor har kommit ^^ jag blev super nervös.. när jag såg brevbärar bilden.. den där skumma saken, ni vet? xD Åh ba "ÅHH KOM IGEN GE MIG ETT PAAAAAKET" .. och så kom hon fram till mig och tog upp ett paket, omg yaaay~~~ och så tittade hon på det och sen på mig och sa "Hmm Hong Kong?" Jag började skratta *super smart*, men jag fick det tillslut iaf ^^ Dem är fina.. och bra.. och brabra.
Jag fotade ofc.
Yeah!
Mamma: Han är snygg *peka på Takaki*
*Jag dör* : Alla tycker det.. alla mammor.. gamla.. saker.. alltså
Mamma: Saker? Haha..
Jag: ehm.. vem är sötast då?
Mamma: Hmm.. Han var söt *peka på Daiki*
Jag: AHHHHHHHH....
Mamma: Vad?..
Jag: Jag vet~~
Tyst.
Jag: Yamada då? *peka*
Mamma: Äsch.. inget speciellt.
*Jag dog.. igen.. på riktigt*
.......
Ha en bra kväll. Imrogon ahr jag sovmorgon, till halv 10 <3333
Puss♥

Kommentarer
Haley

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

HAAHAHHAHAAHHAH

Jag älskar din mamma, hon är in nya idol. <3



JAG VILL OCKSÅ FÅ MINA SAAAAAAAAAAAAAKER.........



SV: the eye man även känd som Haleys andra... man är

Jingi irie



uuuh sjukdomarna usch ka...man kan väl inte bara komma ihåg alla bara sådär...........?

2009-11-16 22:28:54
URL: http://digitallolita.blogg.se/
AMANDA

Sv:

HAHAHAHHAHAHH jag vet... hon är super. XD



ÄR DU OTROGEN.. IGEN?!?! OOOOO gooood! Jingi... tha. mmh gulligt.



eller hur?! jag försöker men.. = naaa.



2009-11-16 22:36:12
Haley

Sv: Huh????? Vadå otrogen igen, jag är aldrig otrogeeeeeeeeen.



Jag har uppdaterat ka!

ihihihhi



hehehehehehehehe



jag borde nog gå och lägga mig

2009-11-17 00:11:39
URL: http://digitallolita.blogg.se/
carro

så jävla skönta att vara klar med no provet!!!!

<3

2009-11-17 18:42:12
Haley

Sv:

HUH? Ai Otsuka????????



du är otrogen hela tiden ju gosh.



AMANDA SKA DU KÖPA ANAN?

2009-11-17 19:19:29
URL: http://digitallolita.blogg.se/
AMANDA

AMANDA KAN INTE DET, DÅ RUINERAR AMANDA SIG SJÄLV NOT men jag går över typ.. hålla sig till inget över denna summa på en månad O_O ähnmm....



MEN LÄGG NER O_O RYOSUKE ÄR MIN ÄNDA <33

2009-11-17 20:37:10
veronica<3

HAHAHAHHA ! RÄTTA TAKTER!

2009-11-18 21:50:10
URL: http://fluffsvart.blogg.se/
AMANDA

HAHAHHA!

2009-11-25 20:19:54

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...