Fredag~♥

Idag gick jag i skolan till klockan 15, men vi fick sluta 5 minuter tidigare. Du är så snäll Achmed. Skulle egentligen mött Gabriel efter skolan, men det blev inte så. DU FÅR KOMMA HIT OCH HÄMTA DIN JÄVLA TRÖJA BITCH.
Hände inte mycket annat idag, vi blev klara med WCPRC grupparbetet. Yay~
Nu har jag bara kvar att skrvia en deckar,starta ett band och plugga till prov.. great.
och kvar är inte det rätta att säga, kommer säkert mycket mer plugg. FUCK SKOLAN.
Har precis fixat min naglar som såg förjävliga ut, mitt blåa nagellack höll inte alls bra. -.-
men nu är det okej.. typ.  hah
Teppei har någon slags konstig sak på Youtube, massa videoklipp med honom där han står och gör massa saker.
Här spelar han gitarr och säger, ALOHA. *fail med andra ord*
söt♥
Har fotat lite bilder som jag kan lägga in sen.
Puss på er♥

Kommentarer
Haley

HAHAHAHAAHAH aww

2009-10-09 16:59:50
URL: http://digitallolita.blogg.se/
Anonym

awawwwwww

2009-10-09 17:47:18

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...