Grattis Sebbe♥

Idag fyller min kusin Sebastian 22 *konfetti* , jag har varit hos honom i stort sätt hela dagen eftersom jag vaknade sent också. Därför ingen uppdatering, hehe.
Jag öppnade någon sak i min nya myojo tidning, det var lääskigt men det gick tillslut. Det stod något.. med kärlek iaf. gaha synd att man inte förstår japanska då ;_;
Jag har bytt bild på Robert kalendern, yay~ den är fin.
När jag kom hem från S så pluggade jag matte, kan den nog.. nu. Men no:n sitter inte, det är svårt.
Någon snäll klass kamrat som kan hjälpa mig?
inte?
nähe.
Sägs att detta är New Moon soundtracken.. den är väldigt fin. Men man får inte hoppas på för mycket,ne?
Ha en fortsatt trevlig kväll.♥

Kommentarer
Sofia(:

Jag diggar låten x)

2009-10-04 13:25:20
AMANDA

Ja den är superbra :D

<3

2009-10-04 14:19:10

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...