I LOVE YOU

Gaha. Jag såg det här för ett tag sen.. men då trodde jag bara dem hade lagt till någon röst. Men så såg jag ett annat klipp i helgen där Ryosuke sjöng en låt, och mitt i det sa.. "I LOVE YOU" så ja. hahah..
B E S A T T
(Att vara besatt betyder att det i människans inre bor onda andar som uttrycker sig genom att ropa och härja. Besatthet skall inte blandas ihop med mentala ...)
från google ojojoj.

Idag i skolan ramlade jag. Det var Veronicas fel. För hon höll i sandra som höll i mig.. och så någonting. och sen låg jag på golvet, och skrek mycket. Det gjorde inte ont men iaf. PINSAMT.
Och vi hade spanska och lite annat, tråkigt.KAKA?? ESPANOL TENGO HACE CALOR Y Y Y OCHO NUEVE CIEN CIENTOS jag hatar spanska.
När jag kom en gjorde jag smoothie. För carro,haley och sandra skulle också göra det. Då kan väll jag också få,ne?!
Jag ska skriva fanfic nu. Nu blir det bråk, alla bråkar det är så kul! Ehm.. ja vi är normala.
Puss♥

Kommentarer
NOESCAPE

sv: Hmm, ja ;D Foki vann i alla fall,

Älskar hennes blogg!

Hoppas du haft en bra dag iaf.. ;)

kram! :)

2009-10-19 17:54:10
URL: http://noescape.blogg.se/
AMANDA

Sv: Jo det var bra ^^ gillar den också.

Min dag var hemskt. >< Hoppas din var bättre!

Kram

<3

2009-10-19 20:08:05
Carro

Haha gjorde ingen smoothie men kanske imorrn xD gjorde istället chokladbollar(a)

<3

2009-10-19 20:13:55
AMANDA

hahah lyxigt~

nu blev jag sugen på chokladbollar.. ;_;

<3

2009-10-19 21:32:07

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...