I WANT TO BE A WIZARD TO~

Ni har väll sätt att det ska byggas upp en HP stad, fan vad coolt. Jag vill också vara en trollkarl ju T_T *why*

Idag i skolan hände som vanligt ingenting speciellt. Vi hade SO,Engelska,spanska jag hatar spanska, spanska kan ta och dö. döda spanskan. tack, och ..NO och Svenska. Superkul.
Marianne tror vi kan skriva klart en recension,en deckare och läsa ut en bok på en vecka, har hon en skruv lös någonstans i sitt lilla huvud?! Nej men.. seriöst. 1 VECKA! *jag ska försöka*
Jag tänkte plugga lite spanska snart, vi ska skriva en text om Sverige. Det kommer gå åt helvete. För jag suger på spanska. Har jag sagt det?! Åh gud vad jag hatar spanska. det har jag sagt. -.-
Ah!
Idag åker my dear mom till London, jag ska tvinga henne leta efter en Edward barbie åt mig!
Vad.. I NEED IT. Jag ska ta navelpercing igen snart, det blir nog bra. Hope so♥
Nu vill jag äta någonting.
Ha en fortsatt bra dag♥
Yes~

Kommentarer
Sofia(:

Ja jag såg det inlägget. Jätte coolt fast det var inte i Sverige va?

2009-10-15 15:52:35
AMANDA

Jag tror inte det var det.. nej.

Men kul iaf ^^

2009-10-15 19:10:35
Haley

Det ska jag också! D:

ta navelpiercing alltså D:

2009-10-15 20:24:20
URL: http://digitallolita.blogg.se/
AMANDA

Jaa ^^

2009-10-15 20:58:13
Carro

Haley ska du oxå göra det!!!

Jag vill det me!

<3

2009-10-15 21:38:13
AMANDA

Hahah alla vill det nu.. Veronica också. Fast hon var rädd tydligen. hahaha xD

2009-10-16 15:28:28

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...