Jag hatar den orättvisa världen.

................................
Jag pluggade sen sprang jag. sen möte jag marika, sen tog jag bussen. och sen virrade jag bort mig,sen såg jag Sun Ai .. åh ba : AHHH RUN! *köpa tidingar* ..
dem är söta.
ohno postern sög. uhu
hey say bilderna i wink up är.. HAHAHAHAHHA *haley du måste se dem.. hahah*
yamada kun är långhårig.. han ser ut som ahn gjorde i tantei Q fast ..äldre.
heeeeeeeeeeemskt ;________;
massa arashi speciall.
yay.
JAG ORKAR INTE PLUGGA MER NU.. men jag måste snart. mhm hmhm

Jag kollade på Aibas drama, så gulligt..tihi
och Teppei :D
och shida har ett nytt öahebmaw mkgnaw biiaatch?! :@
det tänker jag inte kolla på nej nej nej.
*jag vill peta på deras kinder*
öh

UNDERHÅLL MIG!

Kommentarer
Haley

SV: Jeeete förkyld. Men örat är bra. <3

2009-10-28 19:28:19
URL: http://digitallolita.blogg.se/
Haley

jag glömde

RYUTARO ÄR BÄST <3333333333 *AAAA*

0djfoirngio4nmr de är så söta



2009-10-28 20:04:11
URL: http://digitallolita.blogg.se/
AMANDA

ajgkenga jag vet!!

<33

2009-10-28 20:35:03
AMANDA

Sv;

Men åhh... då kan jag inte träffa dig männsika!!!!!!!!!

:(:(

2009-10-28 20:40:17

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...