Konbawa~

God kväll.♥
Jag orkade inte skriva idag på dagen, var hängig och ledsen efter skolan. Vet inte varför.. Gjorde lite mattetal jag fått av Bernt, och nu sitter jag här med en islam läxa. Någon som vet om Islam provet är nästa vecka?
Jag lyssnar på Chris B .. haha jag vet. Men jag gillar fortfarande hans musik, även fast han gjorde dumma grejer!
eh
Jag lovade er bilder, men det har hänt något med min mapp med bilder.. så jag kan inte ladda upp dem.
Ni får en video från skolan istället, jag filmade den.. för ett tag sen men iaf.
Titta där var det sol och ganska varmt ute. Idag snöade det.. JAG ÄLSKAR SNÖ♥
Japp vi driver.. kanske jag inte behövde säga.
Normal dag i skolan~
"Alla dampar idag..."
jag låter som en krååka.

Kommentarer
Haley

....



kakakak



Alla ska veta.. att jag verkligen inte är seriös.

hahaha

2009-10-13 21:00:11
URL: http://digitallolita.blogg.se/
AMANDA

Hahah.. xD

2009-10-13 22:26:02

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...