Martes ..? och det skulle inte förvåna mig om det är fel.

TISDAG PÅ SVENSKA.
Idag i skolan skrattade jag mycket, det gör mig glad. Skratt förlänger livet, hoppas jag. Hmfr.. Haley kommer ändå dö före mig ^^ *vänsterhänt ni vet..* eller?
Okej jag skrattar alltid mycket, men för att han något att skriva.

I Söndags beställde jag en fin tröja från Melba.se ..
ja Foki handlar där 24/7 men vem fan bryr sig, dem har snygga grejer!!!!??!
Den är söt. Tänkte lägga upp en bild, men det får bli sen när den kommer för sidan dampar just nu.
Jag ska beställa grejer ikväll också.. *ruinerar mig själv* men det är ju superkul.
Musik musik  musik den här gången. Ni får veta sen, en hemlis alltså.
Bara Haley vet, men hon är en guldfisk så hon kommer glömma det snart.
BIG JOKE.
Du är en JÄTTEFIN guldfisk Haley.♥
7 DAGAR.
Lebbi säger: hej små äggnudlar. vad gör ni?
Haley säger: kaka hon kommer
Lebbi säger: kakakaa men halllåååååå
TOUCH ME WITH THE SPATULA! säger: hej på er. gome.. men tim hällde ut yogurten på golvet.
Lebbi säger: uuuuuuh thank god att jag inte har småsyskon det barnet skulle må dåligt av min elakhet och sluta upp lika elak
TOUCH ME WITH THE SPATULA! säger: ojoj hahah träffade du cornelia på bussen? xD
Lebbi säger: uuh inte träffade precis,jag såg henne när hon skulle av och fan vilken blick hon gav mig xD typ *äcklad av hurtig,gå av*
TOUCH ME WITH THE SPATULA! säger: haha nej vad elakt hahah hon loggade in på msn precis.
Lebbi säger: men jaa ahahaha skrev hon något om mig? hahahaha
TOUCH ME WITH THE SPATULA! säger: men nej xD
Lebbi säger: cornelia cornelia cornelia.
TOUCH ME WITH THE SPATULA! säger: jag pratar aldrig med henne.
Lebbi säger: HAH,BRA!
TOUCH ME WITH THE SPATULA! säger: är en bitch bitch bitch.
Lebbi säger: yes yes yes.
TOUCH ME WITH THE SPATULA! säger: oh yes men hurtig..
Lebbi säger: hih,jag hittade lite saker i sickla.
TOUCH ME WITH THE SPATULA! säger: hjälp mig.
Lebbi säger: men ja?
TOUCH ME WITH THE SPATULA! säger: yay~
Lebbi säger: med vad?
Haley säger: spam
Lebbi säger: ett par svarta haremsbyxor på JC (!!)!!1!111=)) en blå mönster sak fin tröja på Monki och sen blekmedel till mitt redan döda hår
TOUCH ME WITH THE SPATULA! säger: ska jag beställa your seed o.o men då får jag ingen leksak. o:
Lebbi säger: XD HAHBHAHAHAHA
TOUCH ME WITH THE SPATULA! säger: men vad?!?
Lebbi säger: hur ser leksaken ut..? *misstolka*
Haley säger: det gör väl inte så mycket D:
TOUCH ME WITH THE SPATULA! säger: det är en boll med en typ groda inuti.
Lebbi säger: AHAHAA
Haley säger: det är ändå bara en liten leksak
TOUCH ME WITH THE SPATULA! säger: bara att jag har besluts ångest.
Lebbi säger: ?
TOUCH ME WITH THE SPATULA! säger: bara för att du får en
Lebbi säger: vad tycker domare Haley?
Haley säger: du kommer få dina saker innan mig D:
Lebbi säger: *nördgubbe*
TOUCH ME WITH THE SPATULA! säger: nerd!
Får jag?? :'D
Haley säger: aaaah ...
TOUCH ME WITH THE SPATULA! säger: *scary hurtig. hon vet saker jag inte vet*
Lebbi säger: XD
TOUCH ME WITH THE SPATULA! säger: *om mina grejer* 7 dagar ... thih
Lebbi säger: alltså jag fattar inget xD ... Xd
msn är det bästa som hänt mig.
Haha bilden hette Moriyama. Gulligt.
Dem bråkar i fanficen nu satt. ehm.. xD
Pappa köpte sushi. FEEL THE PAIN~
Puss♥

Kommentarer
Haley

åååh är frakten dyr på melbaaaa?

2009-10-20 17:51:55
URL: http://digitallolita.blogg.se/
Haley

och jag är en väldigt cool guldfisk isf

2009-10-20 17:53:01
URL: http://digitallolita.blogg.se/
AMANDA

Sv;

Ja det är den!>< (iaf på den munktröjan) men jag kunde inte låta bli hihu~<3



2009-10-20 18:53:18
AMANDA

Sv;

Japp du är coolaste guldfisken.

2009-10-20 18:53:57

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...