Torsdag

Dagen har varit alldeles för stökig. Lektionerna gick inte bra, alla skrek speciellt Eric som har något fel på rösten.. förmodligen. Han kan nämligen låta som en syren .. och det är inte vackert.
Vi var också i datasalen på 3 lektioner, jag fick ont i huvudet..och magen för jag skrattade så mycket.
T.ex.
"Organisationen FCD"
"Va??"
"F.."
Veronica letar efter F på tangetbordet.. länge! Och trycker på W.
Hon är lite knäpp. hihi. ZIG ZAG ZAG ZIG ZAG..ZIG ZAG
Jag måste hämta lillebrossan snart, tyvärr.
JA.
Gaha bilden är supersöt. fast får känner mig lite dålig.. läste en fanfic igår,i Yamada X Daiki X Takaki. Icke trevligt.
Puss♥

Kommentarer
Carro

Haha Eric e helt puckad!! xD

2009-10-08 18:13:13
AMANDA

Ja seriöst. -.-

2009-10-08 20:13:40

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...