Trött

Ahh jag är så trött. Jag somnade inte sent hos Haley, så jag vet inte vad som är med mig.. tha.
Vi vaknade vid typ 10.. och så drog vi till Sun ai vid 11. Snabba är vi!
(Jag kollade inte på klockan.. så en ren hypotes)..
Men tidningarna för den här månaden hade inte kommit ... *besvikelse* ;_; men jag köpte godis. namnam♥
Sen åkte jag hem och så busringde någon mig och Alva och snackade skumt. Och jag kände igen den rösten...
OM DU LÄSER MIN BLOGG SÄG VEM DU ÄR ANNARS FÅR JAG FNATT!??
ehm.
Sen åkte jag in till stan igen med familjen vi åt grekiskt, det var fin fint. Jag har btw namnsdag idag. Amanda~Rasmus.
kaka
titta haley, det är K A M E.
jag sprang runt i mitt rum och fotade massa saker därför blev det suddigt och jag diggar inte blixten heller.
Puss♥

Kommentarer
Haley

kamenashi...

ahahaaha



ipipipipipiipipipipiiiiip

2009-10-26 22:22:27
URL: http://digitallolita.blogg.se/
AMANDA

ipipipipi nytt ju!

2009-10-26 23:19:00

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...