Ännu en måndag..

Uhu.. jag orkar verkligen inte med skolan. Det är så mycket prov nu också, och läxor överhuvudtaget.
Och hur många gånger hör man inte "Åttan är det jobbigaste året.." - som om det hjälper? gah.
*ja lite sur är jag väll*

Det var kul på dansen idag, vi dansar MJ - thriller cover, och en dans till Boom Boom Pow. Och vi ska vara zoombies.
Jag kanske har skirvit det btw.. äh. Har precis ätit upp en skål med flingor, brukar inte vara så hungrig efter skolan
men idag var jag suuperhungrig. Åt inte så mycket lunch..
Hade bara 3 lekitoner till, sen slutade vi vid 14. Jag har spanska prov.. nästa vecka. Måste öva..
Kommer ni ihåg den här låten? haha
Puss♥
btw, på onsdag kanske h och jag ska hämta våra bilder. yamapiii soon your mine. HAHAH

Kommentarer
Rebecka

Jag gillar den låten :)

2009-09-22 19:42:27
AMANDA

Jag med ^^

2009-09-22 19:44:02

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...