Grät just floder.

Har precis torkat det sista tårarna i min arma kropp. Jag såg Ryosukes nya drama, där han spelar tillsammans med Ryo (Gubben) ... fyfan. Jag kunde inte se hela.. p.g.a skola imorgon! Kommer vara helt död om jag kollar klart. Det är grymt bra. Men jag bara gråter. Haha.. HAN HAR CANCER OKEJ?! DET ÄR DÄRFÖR JAG DÖR.


Bläddrade nyss igenom mina gammla bilder. Hittade lite..
HAHAH
Jag och becci, September 08.
Jag och Caroline, 2/1 - 09.
Jag, Januari 09.
Elea och Jag, Februari 09.
Jag och Haley - Fest hos Elea.. Februari? 09.
Jag och Hurtig i mars 09.
Reita.. vem är det Haley?! jag minns att du spammade mig med bilder på honom bara.. haha.

Nej nu måste jag sova ska upp tidigt tidigt imorgon och dansa!
Oyasumi♥

Kommentarer
Haley

HAHAHAHAHA

Uhm.. jag tror jag minna honom.. Reita... hm ... eller nått öhm..

DEN DÄR BILDEN HADE JAG SO BAKGRUNDSBILD PÅ MIN MOBIL. Hahahahahah

Och hahaahah jag tycker bilden på dig och mig är väldigt fin Hahah <3

2009-09-13 22:16:26
URL: http://digitallolita.blogg.se/
AMANDA

HAHHA OKEJ! Han ser skum ut.. x'D

Jaa den är superfiin! xD

2009-09-14 15:03:17

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...