HAHA

Haley skickade just en fanfic till mig.
"Ryutaro var lättpåverkad och blev full efter bara några glas."
HAHAHAHHAHAHHAHAHA fyfan.
Rekomenderar att skriva fanfic till dig som har ett allmänt tråkigt liv just nu! ^^
Imorgon ska vi (tjejer) i klassen åka till ungdomsmottagningen i Forum.. och prata och få kondomer!
Trevlans! Sen ska jag mobba Sandra och Veronica som ska torka bord i matsalen.
Fast jag gör det på torsdag..så det kanske inte är än sån bra idé.
Vi ska också tappa bort oss i skogarna, eller orientera som vissa kallar det. Jag suger på orientering..

Kan någon lära mig hur man får bort själva "videon" på Youtube filmerna, och bara har liks den understa saken
kvar? haha

Dagens låt.
Teppei ofc!
Oyasumi♥

Kommentarer
Carro

haha det ska bli skitkul att snacka om om man ska vara rakad eller inte där ner xD

2009-09-15 21:17:30
AMANDA

hahaha .. x'D det gick ju inte så bra eftersom killarna tog våra frågor O_O

2009-09-16 20:18:21
Sofia(:

Jag undrar också hur man gör det? x)

2009-09-16 20:31:33
AMANDA

Haha.. någon får lära oss,ne? ..

^^

2009-09-17 08:03:15

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...