Jag låter som en groda.

Nu är det måndag igen, great. Imorsse hade jag skitont i halsen och jag sa åt mamma och sjukanmäla mig men sen gick jag till skolan iaf. Och halsontet gick över. Istället lät jag som en groda/kråka något när jag pratade och skrattade haha. Jag har inte varit hos Haley på jättelänge *dålig människa*.
Jag måste plugga på So/No prov sak också .__.
Det är så mycket att kunna liks.
Är sjuk men ska gå i skolan iaf.
En groda i skolan.
Gusti is back from Turkiet ..men jag hälsade inte på honom *dålig männsika igen*.
Dagens fina bild. Aw
Ryosuke och Taro. hihi♥
During tough times, look at the sky.
We are connected under the same sky.
Puss!

Kommentarer
Haley

JA du suger lite som inte varit hemma hos mig på så lång tid. .-.



Ihihih Ryu <3

2009-09-07 19:10:28
URL: http://digitallolita.blogg.se/
AMANDA

Ihihi jag vet. Ihihi Yamada.

2009-09-07 19:16:19

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...